Hemma igen.


Mammas sjukling!


Ja då var vi tillbaka hemma, just nu sover Ottilia i bilen så jag passar på att skriva lite.
Ja doktorn tog nytt stick i fingret och den här gången fick Ottilia ett klistermärke:) 
 snabbsänkan hade höjts ytterligare, vet inte hur mycket.
Men björn bestämde att vi skulle testa de trejde och sista pencilinet men istället för att ta 5ml 2ggr om dagen så ska Ottilia ta 1ml 2ggr om dagen för att se hur hon mår utav de.

Har fått en ny telefontid imorgon kl 11, så vi får se vad de här tar vägen..
Hoppas Hoppas nu att hon blir bra!

Annars idag så ska jag försöka sy klart gardinerna och sen så ska jag fixa lite med korten jag hämtade ut idag..


Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Hej! Jo det vet jag men känner inte att jag är den att berätta det vidare eftersom jag inte vet om det vore ok för dem. Hur är det med er då? =) Kram

2009-03-09 @ 18:15:34
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback