God morgon.

Klockan är strax efter 9 och våran dag började för länge sen..
Ottilia vaknade pigg och glad kl 5.30.
Hennes mamma var dock inte lika pigg, Som tur var hade J precis gått upp så jag ropade snällt på honom så han tog henne en stund, så jag fick dra mig lite..
Väldigt skönt.

Efter att J åkt till jobbet så passade jag och ottilia på att leka lite och sen så gav jag henne välling och så stack vi och handla, så himla skönt att handla tidigt då är de inte så mycke folk,
för jag kan tänka mig att de är många som ska handla idag eftersom att de är LÖN.
När vi var på maxi så träffade vi på Usk:an som var med när Ottilia förlöstes,
 väldigt roligt att de kommer ihåg en + att får några veckor sen kom mamma och jag på att hon usk:an var även med när Felicia (min lillasyster) föddes. :)
Vart en hel del mat, tror vi klara oss mer än en vecka.
Veckans matsedel kommer att se ut så här:

Onsdag: Grönsakssoppa och Våfflor (våffeldagen)
Torsdag: Linsgryta med pasta och ångskokt broccoli.
Fredag: Fetaostbiffar med ungsbakade rotfrukter "nytt recept"
Lördag:
Potatisgratäng m. Kyckling och en fetaostsallad
Söndag: Morotsbiffar med nudelsallad. "Nytt recpet"
Måndag:
Fiskgratäng m. ris och kokta morötter
Tisdag: Veg.burgare "nytt recept"
Onsdag: Linssoppa och ragmunk.

Nu ska jag lägga upp lite bider till er...



Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Försökte kommentera på inlägget över.

Tack för din kommentar och du DETSAMMA.

Hur söt får man bli =D

2009-03-25 @ 10:17:15
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback