Fortfarande sjuk..

Ja nu sitter man här, halvt död. Natten har vart tung, tror inte jag har fått sova mer än 20 min åt gången. Ottilia har vart väldigt orolig och har bara velat legat på mig.. Hon är fortfarande slö men inte alls lika som igår, hennes feber har gått ner och hon börjar äta bättre nu men man märker att hon inte alls mår bra!! Har precis pratat med doktorn, han tyckte vi skulle obervera henne under dagen och se om de blir nå bättre i annat fall så skulle vi få komma in imorgon.


Fick en kommentar att min blogg är svart och att man behöver markera texten för att se den, när jag går in på min blogg så är den helt normal är de någon annan som har problem med min blogg??




Kommentarer
Postat av: Peet

Japp ibland är din blogg helt svart men har kommit underfun med att det beror vilken data man sitter vid iaf för mig :D krya på er föresten!

2009-03-03 @ 11:42:16
Postat av: Ann-Sofie

Japp jag har, jag måste markera den

2009-03-03 @ 13:17:27
Postat av: hio

Samma här..måste markera

2009-03-03 @ 18:58:46
Postat av: Farmor

Jag har inte märkt något fel(bra dator jag har) Tråkigt med ottilia hoppas hon blir bra fort. Kramar till er alla

2009-03-03 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback