Förskola.

Idag har vi vart på två olika förskolor, hihi!
Först var vi på öppnaförskolan där vi busade och stojade.
Ottilia tyde sig mer till dem äldre barnen och va på dem.
Tycker alla barnen har vuxit så, kanske är de för att vi inte har vart där på 2 veckor..

Nu senare på kvällen så var vi på informationskväll på bergakotten..
Dem hade endast 2 platser kvar till hösten, Hoppas Hoppas vi får en plats, skrev nyss ett mail till kö ansvariga om att vi vill ställa oss ikön, hoppas vi får en plats på deras förskola!!

Idag fick jag ett trevligt sms av Kajsa! Så imorgon så är de inplanerat att jag ska ner på stan och fika/äta med tjejorna.
Ååh va kul de ska bli, var 2 veckor sen vi sågs.
Har en del att berätta!!


Just nu kollar jag på "den rätta för rosing" och sen blir DHW eller House!

Idag fick jag mitt anställningsbevis från Herrgärdets vårdcentral så nu är de fixat, sommar vikariat mellan 1/6 - 7/8..

Bilder från öppna kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback