En tidig morgon..

fast kl snart är 7 så lyser solen...
Så himla skönt när de är ljust ute när man vaknar,
jag känner att jag får mer energi och jag känner mig lyckligare..

Idag var de mättning.
Midja: 81,5cm (-1,5cm)
Mage: 100cm (-4cm)
Lår: 63,5cm (-2.5cm)
Överarm: 33,5cm (-1cm)

Just nu äter jag min mat så här:
Frukost: Soppa + frukt
Lunch: Soppa
Mellanmål: En frukt eller soppa
Middag: Vanlig mat
Kvällsmål: En soppa

under dagen så dricker jag mellan 2-3 liter vatten.

Idag så ska jag och  Ottilia åka till min mormor och hjälpa henne med lite saker, sen tror jag att vi ska fira rasmus hemma hos Johannes föräldrara. Annars så blir de helg för våran del.
PÅ lördag så har jag och Johannes bokat bord på Limone och sen så blir de bio på de,
vi behöver verkligen vara lite för oss själv, vi behöver prata med varandra!

Nej nu ska vi gå in på Ottilias rum och leka..

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Men GUD vad gullig du är!

Tusen tack.

Nu gjorde du min dag lite roligare, haha! =D



Skulle ju vara lite roligt.. men ja.. förväntar mig inte nå storslaget =D ska bara bli super kul att gå!!

Hehe.

Men än en gång, tusen tack var verkligen gulligt skrivet =)

2009-03-19 @ 14:39:04
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback