Dålig uppdatering.

De har inte blivit av att jag har bloggat någonting idag, kanske för att jag har haft fullt upp hela långa dagen.
Vi vaknade skapligt, åt frukost och sen for jag och Ottilia in till stan, hämtade upp mamma och systrarna. Vi åkte ner på stan och kollade lite, vart kläder till Ottilia och en tröja till mig. Åkte hem till mamma och släppte av dem + lilla Ottilia. Åkte hem och hämtade Johannes. Kl14.15 hade bokat bio "män som hatar kvinnor" Var faktikst väldigt bra, väldigt läskig! efter bion gick vi ett var på stan och sen gick vi och åt tre rätters på Limone, tror ni vet vad samtalsämnet var under middagen - Ottilia! Vi både kan inte tänka oss ett liv utan henne, hon är vårt allt!!

Förrätt: Stekta champijoner med vitlöksbröd  ++++
Varmrätt: Pasta med strimlad kyckling och en massa annat..+++
Efterätt: Varmafrukter med riven vit choklad och vaniljglass +++++

Snacka om att jag vart mätt, orkade inte äta upp allt. Imorgon blir de Lååång promenad!! efter middagen åkte vi och hämtade Ottilia, Ååh vad jag hade saknat henne, saknar henne nu med, fast hon bara ligger 5m ifrån mig.. Ska nog lägga mig snart hos henne och bara ligga och lukta på henne!! 

Imorgon blir Ottilia 9 månader, Jag har totalt haft henne i 18 månader. Fattar inte att tiden går så snabbt...
Tänkte uppdatera er lite med min förlossingsberättelse och även Journalen + en massa bilder genom tiden..

Så kika in imorgon, för nu tänkte jag gå och lägga mig!!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback