Äntligen är våren här!

Imorse när vi vaknade så kände man verkligen att våren är här, eller iaf på väg!
Underbart.
Imellan badningen och maten så gick vi en promenad, gud va härligt!

Känner att jag har fått en rejäl motion idag, både vart ute och gått och sen har jag simmat.
Kommer garanterat ha tränningsvärk imorgon!

Just nu är de full rulle här hemma, Ottilia busar hela tiden, för en stund sen så höll hon på att försöka smaka sitt eget bajs - Lita aldrig på karlar!
Johannes har verkligen ingen koll alls på vad Ottilia gör i hans närvarvaro, hon skulle få vara blöjlös ett tag men de slutade med att hon bajsade på golvet och satt och lekte med de. Najs va?
Tror de är nått som går i släkten, vart väldigt besviken idag när vi var hemma hos svärföräldraran för då tog Ylva (ottilias farmor) upp ottilia och hon fick tag på en gaffel som hon inte tog utav Ottilia så hennes helt nya vita body som hon använde förförsta gången idag vart helt full med lingonsylt, HALLÅ?

Känns som att de finns inte så mycke koll där, Ottilia höll även på att få tag på en kökskniv som låg på golvet,
man kan väl faktiskt plocka upp lite på golvet när man vet att vi ska komma.
känns som att de kommer att ta ett tag innan jag vågar låta dem sitta barnvakt,
visst de kanske låter dåligt men jag vill faktiskt bara Ottilias bästa,
skulle aldrig någonsin kunna förlåta nån ifall de hände Ottilia någonting och just nu skulle de bara kännas jobbigt att lämna henne där. Tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback