Värmen..

Värme värme och åter värme.
Känns som att min blogg bara handlar om vädret.
HAhha.
Som vanligt så har jag jobbat hela dagen, helt okej.
Kände att jag hade lite energi kvar när jag kom hem så vi bestämde oss för att gå ut och gå.
Fy vad varmt men som tur var blåste de lite och de gjorde de möjligt att fortsätta.
Vi gick till Kungsbyn för att kolla in djuren dock såg vi bara en kannin
dem andra djuren var utslagna av värmen. :)

Ursch va ont i kroppen jag har, ont i axeln och i handllederna.
Men de är bara att bita ihop.
Skulle verkligen behöva gå och bli masserad, tror jag ska ringa Ulrika så vi kan boka in en tid.
De är jag värd!

Imorgon är de Jobb för min del och J och Ottilia ska till Bvc.
Vac för Ottilias del, får se hur de går.
Efter jobbet ska jag nog åka och handla, får se kanske gör jag de på Torsdag istället de beror på
vilket humör jag är på när jag åker från jobbet. :)
Skulle behöva fixa lite födelsdagspresenter...
När ska man hinna?

Nej nu ska jag slappa i våran nya underbara soffa!!


Kommentarer
Postat av: soffan

åh va roligt me ny soffa!!!...vilken stl har Felicia??

Kram Sofie

2009-06-30 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback