Tisdag.

Igår vart de ny vecka.
Hann tyvärr inte uppdatera min blogg igår.
Igår efter jobbet åkte jag till min pappas jobb.
Han hjälpte mig nämligen med att byta olja och oljefilter på skodan.
Tack tack.
Fick även bilen dammsugen, tur att man har en pappa som
hjälper en annars skulle de aldrig blivit av.
Kom hem strax efter halv 7.
Helt slut.
Duscha och lite kvällsmål och sedan sängen för mig.

Vaknade imorse tung i hela kroppen, ville bara somna om.
men men upp och hoppa.
har jobbat hela dagen, har inte så mycket att säga om de.
Har väldigt härliga jobbarkompisar!
Guld till er!
Fick ett trevligt sms av Nadia vid 16 tiden.
När jag kom hem mötes jag av ett glatt gäng med god mat.
Bus ungarna Tuwa och Ottilia busade på och Ottilia visade Tuwa alla sina hyss..
Busunge.

Är så himla lycklig just nu.
Har fått in skattepengarna ¨på kontot!
Weeii.

Nu är mys med karl sen är de Jobb imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Nja det vet jag inget om =) Men kanske en dag.



Hoppas ni haft en bra dag. Kram

2009-06-11 @ 21:07:40
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback