Solen skiner..

Och himlen är blåå, men vart finns min energi?
Känns som att jag är sjuk, men de är bara att bitta ihop, har inte råd att vara sjuk.
Dr ringde idag och berättade att Ottilia inte har UVI - Urinvägsinfektion. Skönt att vi slapp de.
Idag efter jobbet åkte jag till Ikea där jag möteupp Ottilia och J, Vi kompleterade vårt porslin.
Märkte när vi kom hem att en förpackning med glas var trasigt, Åhh va roligt.
de är bara åka dit och byta då, men de gör inte så mycket för imorgon eller i övermorgon ska vi köpa min älskade soffa.
EKTORP hörnsoffa here we come!! Svart eller begie ska den vara.
Är så himla trött på att när vi tar hem folk så finns de ingen plats för dem att sitta, att kolla på film är rent ut sakt skämigt då man får sitta på golvet. Gahh..
Men nu blir de ändringar på de.

Är så himla glad för den här månaden blir de en massa pengar, J får lön från jobbet och försäkringskassan och jag får från jobbet och föräkringskassan.. We like!!
Synd bara att man inte har semster för då skulle de bli - Thailand!! HAHha.

Hade egentligen tänkt att jag skulle ha laddat upp bilder från Ottilias ettårskalas men hinner inte för jag behöver sy upp Ottilias klänning för på Fredag ska vi och fotografera Ottilia och då måste klänningen var uppsydd så den inte släppar i marken. :)

Tiiittutt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback