Sol sol och sol.

Rubriken är en sammanfattning av dagen.
Yes!
Förhoppningsvis håller de i sig.
För vi har en del del vi vill göra i helgen och då behövs fint väder!
Fullt upp på jobbet, men roligt endå.
Slutade tidigt idag så jag sprang upp till djäkneberget där vi spenderade några timmar.
Sen bar de hemmåt, trodde vi.
Bilen lät som en traktor och gick tydligen bara på 2 cylindrar.
Kul.
Tur att jag hade min bil där också så vi byte bara bil.
Åkte och köpte välling.
När vi kom hem fick J laga maten och jag tog tag i gräsklipparen
och klippte gräset på både bak och framsidan.
Duktiga jag.
Nu på kvällen kände jag att jag hade lite energi över så jag tog bilen till stan för att handla.
Skönt!

Nu är de dax för en macka, sen duschen och sen sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback