Jobbet.

Jobbet tar all min energi!
När jag kommer hem från jobbet så är jag så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna.
vill bara gå och lägga mig, igår vart de att jag somna innan nio, hoppas att jag orkar lite längre idag för jag har en del att göra. Man kan ju inte räkna med att karln här hemma städar även fast de är hans uppgift, tror han börjar fatta att de inte är "bara att ta hand om Ottilia"

Idag var J med Ottilia till doktorn, Hon har haft feber i 5 dagar nu och äter jätte dåligt.
Karin våran husläkare tror att Ottilia har fått UVI, Får provsvaren imorgon.

Ottilias 1 års kalas vart toppen, massa folk, massa fina presenter och fint väder.
synd bara att Ottilia var lite hängig..

Ni får ursäkta inlägget, fattar knappt vad jag har skrivit..


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Ohh vad är UVI?? Hoppas hon blir bra snart!! PUSS <3

2009-06-24 @ 14:05:16
URL: http://gesundheit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback