Jippi!

Igår var de än varm och svettig Söndag.
Fick för mig att åka till Ikea och kolla lite på fyndhörnan, ifall de skulle dyka upp en ektorp hörnsoffa.
och vad gör de?
En svart ektorp hörnbäddsoffa :)
Hallelulija..
Så nu ni har vi en svart ektorp som också kan bli en dubbelsäng, fiffit va?
Sp när man har kompisar som sover över :)
Med bäddsoffan fick man även med en förvaringslåda, vilket verkligen behövs här hemma..
Är super nöjd och de vart så fint.

Jag och J byggde ihop den i trädgården då de var som stekigast, phuu..
Efter vi hade fått in den i vardagsrummet bestämde vi oss för att åka ner och ta ett dop.
Åhh va skönt de var.
Ottilia vart super nöjd.
Efter dopet vart de hem, dusch och sedan sängen..

Idag har de vart fullrulle hela dagen, har känt mig lite borta.
Helt plötsligt var dagen slut och de var dax att åka hem.
Väl hemma var Nadia, Tuwa och Rikard här.
Vi grillade och barnen badadet.
Dem åkte nyss hem så nu passar jag på att blogga lite medan J är och lämnar resterna av pajen till sina föräldrara.
Tror han kom hem nu, har lovat att sitta ute och hålla honom sällskap medans han byter tändstift..

Nu ropar han, Efter detta blir de duschen och sängen..
Gud så skönt!
Imorgon är de jobb igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback