Torsdag.

Igår hade jag problem med att komma in på bloggen, därav inget blogg inlägg.
Men nu verkar de fungera som vanligt, var de någon annan som hade de problemet?
 
Idag slutade jag 14.30.
Så himla skönt att sluta några timmar tidigare än vanligt,
ska faktikst bli skönt att komma till de andra stället med kortare arbetstider.
Fast här trivs jag som fisken i vattnet, men tiderna tar död på mig.
Gick ner en snabbis på stan efter att jag slutade,
var runt i var enda skoaffär för att hitta ett par korta gummistövlar till Ottilia.
Hittade inga.
Men köpte ett par vindbyxor, mössa,vantar och fuskpollo till henne.
Dagis klar med andra ord. (bara jag hittar gummistövlar)
Känns lite läskigt att hon börjar dagis om mindre än 2 veckor.
Ursch va tiden går fort, tänk om man kunde pausa tiden för ett ögonblick?! eller varför inte vidra tillbaka tiden?
Efter snabbisen på stan, möte jag upp Johannes och Ottilia på Hälla.
Storhandla var de som stod högst upp på våran lista.
vilket inte var de lättaste med en dotter till klätterapa.
 Förstå inte varför Maxi inte fixar nå spänband på deras kundvagnar.
Hann knappt sätta ner henne så höll hon på att klättra ur den igen.
Man blir ju så himla rädd att hon ska ramla och slå i sitt lilla huvud i stengolvet.
Både jag och Ottilia var helt svettiga efter handlingen, för J hade nämligen satt på henne ett par fodrade Jeans.
Stackare.
Men han försöker iaf, Än så länge så har kläderna han sätter på henne matchat.
Men ibland så passar dem inte rikigt med vädret.
Tur att Ottilia inte är så känslig. HAHHA..
 Nej nu ska jag ta och göra mig en kvällsmacka. Försöka få lite Föräldratid.



Ottilia softar framför tv:n


Mmm, Pannkaka de är gott de.


Äter med hela kroppen..


Ahhh..


Cyklade iväg till Kungsbyn.


Försöker klappa grisen.


Ottilia och mamma gungar..


Busunge..


Wiiie..


Nuff Nuff


Vildsvin.


Springa iväg från mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack :-) Man är alltid lite starkare än man tror.. :P Ibland stannar jag upp och funderar själv hur fasiken jag orkar allt :P men det finns kraft när den behövs för barnens skull =) Ska jag ha fler barn så blir dte när dessa små kan klara sig lite mer själva iallafall :)

2009-07-31 @ 10:39:40
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback