Rödluvan.

JA då var denna dag snart över.
Sitter just nu med färg ihåret, andra gången för att vara mer exakt.
Ursch fy och blää..
fattar inte varför färgen aldrig blir som man vill?
Eller som färgkartan säger?

Ja nu blir jag iaf röd hårig och rödare än rödluvans luva. :)

dagen idag har vart fantastisk.
Vädret har vart dåligt men sällskapet har vart super.
Vi var och kolla in  Nadias och Rikards fina sommarboende, på Hällakoloniområde.
Underbart vakert.
får mig att tänka tillbaka till barnåren.
Sommrarna på Hällakoloniområde.
För de är faktiskt så att min familj har haft en liten stuga där, vilket jag kommer ihåg som väldigt stor men idag
insåg att de var mindre än vårat garage.HAHha
Tänk vad man växer.
Är iaf väldigt avis på dem! :)
Kanske någon gång i framtiden så köper i oss en stuga och jag och Nadia får gå tillbaka till småbarns ålder.
för när vi var små så lekte vi ihop där på hällakolonin.

Efter att ha vart där och hjälp till så åkte vi till maxi, köpte nyfärg till håret och en massa andra saker.
sedan svängde vi förbi mamma, en kvart. för sedan var de dax för Kalas.

Lollo blir nämligen 19år idag!
Grattis till dig!
Vart mat i stora las och en massa fika.
Ottilia var hel vild och skulle bara göra en massa bus.
Busunge, de är vad hon är.

Imorgon är de en ny arbetsvecka med en massa överaksningar.
Undra vad dem säger på jobbet när jag kommer och ser ut så här i håret.
HAhha. dem kommer nog få en chock, men vad ska jag göra?

Nu är de dax att tvätta ur färgen sedan blir de the Unit och sängen för mig.
Ska försöka fixa lite bilder till er.

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Du kommer passa så grymt bra i rött hår gumman :)

2009-07-20 @ 00:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback