Hänt mycket.

På bara en dag har de hänt en hel del.
Igår med posten kom mitt nya schema för nästa arbetsplats.
Toppen schema.
Fick även veta att jag får lägga mitt egna schema precis vad jag ville!!
Halleluja!!
Fick ett annat brev, där de stod att jag är godkänd för att få gå med i Akassa.
Så nu behöver jag inte vara orolig ifall jag blir utan jobb.
Toppen snoppen bra!!

Igår var vi som ni vet ute.
Först åkte vi hem till Nadia och Rickard där vi knäppte våran första cider.
Sedan gick vi neråt mot staden där Sabina bor.
Vart en kort och intensiv förfest.
Rund om fötterna och hungrig i magen gick vi till subway och köpte oss en sub.
för att sedan snabb gå till STRIKE.
Vart en timmes bowling, hum vem vann?
Ingen som vet ingen som vet..
För alla var vi nog runda om fötterna förutom J och Rickard.
Vi drog ner till sjökrogen där vi spenderad våran kväll.
Träffade en hel del folk, lika trevligt varje  gång.
Runt tolv tog vi taxin till grönathaien, där dem efter elva slutar sälja thai och bara säljer hamburgare.
En timme senare var vi hemma hos Nadia och Rickard, mättna och belåtna och ner krypta i sängen.
Somnade på en gång, medan dem andra kollade på en film.

Vaknade runt 10, vi fyra tog en tidig bakislunch på pizzerian.
Har efter de vart och handlat och spenderat dagen/kvällen hos Nadia och co på Hällakolonin.
Kom nyss hem, har en del att göra innan sängen kallar..

Imorgon blir de Magnus och Sofie, skulle även vilja åka och kolla lite inne istan.
Få se vad jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback