Födelsedag!

Idag är de min lillasysters födelsedag.
15 år blir hon!
Grattis till dig!

Idag har de vart en Lååång dag på Jobbet.
Imorse vaknade jag lite senare än vad jag hade tänkt mig,
fick lite panik och kläde på mig snabbt och sedan for jag iväg med bilen.
Kom iaf i tid och glad är jag för de.
Har haft huvudvärk hela dagen.

Vet inte vad jag snackar om, kan inte kocentrera mig på de jag skriver.
Vi har vart och handla idag och som vanligt så krånglade de på Maxi.
Gahhh..

Oturs dag?
Har en massa bilder att ladda upp men dem kommer när orken kommer!
Just nu är jag väldigt avunnsjuk på alla som är och ska gå på Semester!
Bläää..

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Du är så duktig gumman <3

2009-07-08 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback