Äntligen helg.

Hejsan,
Här har vi en trött mamma.
Jobbar och sliter men nu äntligen är de 2 dagars ledigt.
Fint väder har vi de här!
Undra vad man ska göra?
Är sugen på att gå ut i skogen och plocka blåbär.
Igår spenderade jag hela kvällen hemma hos Silver med alla Tjejerna.
Eller alla förutom Linnea. :(
Som vanigt pratade vi om alla mellan himmel och Jord.
Tänk att jag blir chockad varje gång.
Sara din lilla. HAHAH


I torsdags fick Ottilia sin 1 års spruta.
Hon var jätte duktig berättade J.
Synd att inte jag fick vara med.
Självklart fick Ottilia feber och nu har hon även fått Torsk i munnen..
Stakare.
Alltid är de något.

Nej nu ska jag gå in i duschen och bli människa.
Fräscha upp sig lite.

Kommentarer
Postat av: soffan

tror du ni kan komma å hälsa på nästa sön? dvs 26 juli? kolla me Jea så kan vi höras...kram

2009-07-18 @ 09:03:09
Postat av: linnea:)

Jaaa. alla utom jag som såklart jobbar heeela helgen:( buuhu men det blir fler gånger, och förhoppningsvis kan jag också va med då!!:) puss till min duktiga vän!

2009-07-18 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback