VINTERKRÄKSJUKAN!

JA ni kanske har märkt att jag inte har skrivit något på ett tag, andleningen till de är att Jag och Ottilia fick vinterkräksjukan. Dem här senaste dagarna har vart dem värsta dagarna i mitt liv, man mår så himla dåligt när man har vinterkräksjukan och sen så måste man ta hand om sitt barn som spyr lika mycket. Ja Johannes har ju hjälpt till jätte mycket men när Ottilia mår dåligt så ska hon vara hos mig, vilket resulterade i att jag har blivit ner spydd 2 ggr, hela jag inkulsive mitt hår, ni kan ju tänka er va fräscht!

Nu är vi båda två mot bättringsvägen, är lite orolig att Johannes börjar bli dålig..'

Skriver mer sen, nu måste jag hjälpa Ottilia!

Kommentarer
Postat av: Soffan

åh era stackare..inge kul å skita å spy..krya på er å vilket plus i viktnedgången..kämpa på..kram hela dan

2009-01-25 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback