Tiden går så snabbt..

Gud va tiden går snabbt, känner att den behöver sakta ner nu, behöver få njuta av den sista tiden som föräldraledig. Ottilia har bröjat prata allt mer, hon är lite rolig för igår när vi var hemma hos Kristina så sa hon knappt nått men direkt när vi kom in i bilen så börjar hon, Mammapappababba mamma pappa dadda... Igår så hörde vi henne säga Pappa förförsta gången, och hon sa de flera gånger. Gud va jag och Johannes skrattade. Jag försökte spela in de på mobilen men hon slutade precis, men jag ska försöka igen..

Till Anna:
Öppnaförskolan öppnar igen på tisdag den 13/1, alltså nästa tisdag och som vanligt kl 13 :) Hoppas ni kommer, var ett tag sen man såg er :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att hon börjat prata :) Mysigt. Ah va bra, då vet jag, får se om vi dyker upp men tror det :) Ses då!

2009-01-08 @ 11:38:58
URL: http://emgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback