Sjuklingar

A som ni märker så har jag inte vart så aktiv med inlägg,  familjen har blivit sjuk! Johannes kom hem från jobbet igår och mådde jätte illa, vi tror att han har blivit matförgiftad, för jag har aldrig sett han må så dåligt, fick hjälpa honom med allt.. Ottilia har vart gnällig i flera dagar nu tror de beror på tanden hon har fått, har haft henne hängande på min arm hela dagen igår och idag.. Men nu börjar båda två mår bättre, skönt för mig. Hoppas på att jag får sova lite bättre i natt än förra natten, Ottilia var helt omöjlig, tror aldrig jag har vart med om nå liknande. Förstår inte hur ensamstående klarar sig!

Idag så var de igentligen bestämmt att vi skulle ha fått besök av Adam och Lollo men eftersom Johannes inte känner sig så jätte bra så ändrade vi de till nästa helg.. jag hoppas att Johannes mår bättre imorgon för då ska vi till badhuset och bada! :) Synd bara att min kamera inte fungerar.. :( men men de finns ju andra som kommer att ta kort.

Hahh sofie de är den 15 feb :) Men vi kommer :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte länka din andra blogg namn under Läknkar på vänsta sidan ??

2009-01-17 @ 13:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback