Promenad från stan!

Imorse tog vi bussen ner på stan, gick och kollade på lite mössor till Ottilia, vart en mössa och ett par vantar på Moa och Max :) Sen så tänkte jag att jag skulle snabba mig in på Åhlens och kolla lite innan vi skulle på Tand info, Bra gjort av mig för där var de nämligen halva rea priset, Å vilka kap jag gjorde En vinter jacka till Johannes, ett par byxor till honom och ett linne till mig totalt: 273 kr :) Ojoj vad nöjd jag vart!

Tand informationen var väl så där, kände inte att jag fick så mycket utav de men men Ottilia fick träffa andra barn :) Hade under morgon gått och grubbla över vad jag skulle äta Lunch någonstans? känns ju inge kul och luncha själv, och plötsligt fick jag ett sms av Linnea luch någon? Självklart! Vi tog en subway som var gudomlig! Jag smällde i mig en hel. och snabbt gick de, efteråt så gick vi upp på AMA och hälsade snabbt på Leif, han vart hel chockad och undrade vad jag gjorde där :) På väh ner för hissarna så kom jag på att Ottilia är nog trött, jag gick en promenad runt huset och hon somnade på en gång, äh tänkte jag, jag går hem till mamma, och de gjorde jag också. Jävlar var långt de var! tog mig 50 min att gå, STOLT över mig själv!!

Usch va de luktar! dax att byta blöja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback