Öppnaförskolan..

Gud vilken huvudvärk jag har! tror jag fick den efter allt stojande på öppnaförskolan. Ja var verkligen trevligt att träffa alla efter jul uppehållet! Vissa hade vuxit på sig riktigt :) Vi hade även fått tillskott i gruppen :)
idag känns de som att hela dagen har gått fruktansvärt fort, när johannes håmtade oss kl 4 så var han jätte hungrig, så snälla jag tog mina sista pengar och så åkte vi och köpte mat istället för att laga hemma, vart en kebabsallad för min del! Mätt och belåten och klockan är snart halv åtta, shit de är snart dax att sova och vad har jag hunnit med? Ingenting! Har ett hem som de är total kaos i, När ska man hinna? Ja får bara ta och försöka acceptera att de är så här när man är småbarnsförälder, och dem som hinner med att städa när barnen sover är superkvinnor, hinner bara slå ner mitt arsel och så vaknar hon, känner att dem minutrarna hon sover så kan ju jag få sätta mig ner och bara andas!


Imorgon blir de en vanlig tråk dag om ingen annan föreslår nått! Ottilia har hamnat i en sån där mellan ålder, då inte alls passar damen, helst ska hon sitta vid mig och jag ska leka med henne, visst de går bra i halv timme men sen då? Längtar tills hon blir lite större då man kan gå ut och leka i skogen :)  Men de är ett tag dit!!


Dax att skriva i nästa blogg.. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback