Öppnaförskolan!

Dagen har spenderas på Öppnaförskolan, idag har jag kännt mig väldigt stressad. Fick vänta länge på bussen och sen så ramlade jag och så bara flöt dagen förbi. Min mardröm har alltid vart att ramla med Ottilia och idag så inträffade. Var på väg in till öppnaförskolan och så snubblade jag på en järn pinne som håller upp dörren, de gick bra de var bara jag som kom till skada.

Innan vi åkte till Öppna så var vi på BVC, 7525g och 64.5cm lång. Börjar bli bestant! Innan vi tog bussen så var vi in på Lindex och fyndade, en massa till Ottilia!

Idag så fick vi reda på att Johannes kommer att bli uppsagd, väldigt tråkigt och väldigt jobbigt! Jag hoppas de fixar sig!

Imorgon så kommer tjejerna hit och äter mat! ska bli kul och träffas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback