Mysigt besök!

Idag är de Lördag och dagen börjar närma sig sitt slut. Idag på förmiddagen så fick vi mysigt besök av min mamma, lillebror och lillasyster :) Har inte träffat dem på över en vecka, har saknat dem! Annars så känns de som att hela dagen har gått åt till att kolla efter en bil.. Men inte har vi fått nån napp!

Börjar känna mig lite stressad inför teoriprovet, känner att jag behöver plugga lite mer än vad jag gör. men imorgon så ska jag plugga satan :)

De var ett privat nr som hade ringt mig och hade lämnat ett röstmedelande, de var från herrgärdets vårdcentral, dem hade hört att jag var intresserad att jobba för dem i sommar :) YES! dem skulle höra av sig på måndag igen så får vi se vart de tar vägen :) TACK AGNETA!!

Nu ska jag fortsätta min kväll med vindruvor och bil letande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback