Mys i soffan

Hela dagen har vi spenderat i vardagsrummet, Just nu sitter jag och Otillia och myser i soffan, vart precis väldigt omysigt .(Ottillia la av en prutt) HAhha!  Men Ottilia verkar lycklig över att ha fått släppt på den spända magen. Snart är de läggdax för Ottillia, hoppas att hon somnar och sover hela natten..


Idag känner  jag mig bättre än igår, känner att jag börjar få energin tillbaka och även apptiten. :)  Jag hoppas verkligen att Johannes slipper bli sjuk, orkar inte ta hand om honom! För när han är sjuk, typ en fökylning så kan man tror att han är allvarligt sjuk och måste läggas in på sjukhuset, då kan ni ju tänka er själva hur de kommer att bli om han får vinterkräksjukan.

Läggdax för Ottilia.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback