Måndag

Picadons Stuga



Idag är de måndag och de är bara 2 dagar kvar till Johannes börja jobba, usch va tråkigt, vad ska vi då göra!! Aja han jobbar iaf bara i  2 dagar och sen är han ledig igen. :)

Imorse så hade jag fått tid hos Ulrika för avslappningsmassage, Gud så underbart de var. Verkligen nått jag kan rekomendera! Så himla skönt att få hela kroppen avslappnad och bara ligga och unna sig själv, nått jag har bestämt mig för att göra minst en gång i månaden, efteråt så följde vi med in och drack lite te och åt nybakat bröd! Gud så mysigt, älskar verkligen deras hus! (Johannes bodde där när han var mindre) Ulrika hade plockat ihop ett vit bord med en vit stol och en docksäng åt Ottilia, Hon fick även en hel kasse med trä klossar. Hur söta som helst, ska ta kort på de sen när jag får min kamera.

Hemsida till Ulrika: http://www.picadon.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback