Lögarängen

Ja och så var de kväll, dagarna bara svirsar förbi, helt otroligt.. Imorgon är de söndag och en är de en hel ny vecka men nya utmaningar. HAha.. Ja inatt så fick man inte sova så mycket, ottilia snurrade runt i sängen och grinade mest hela tiden. Väldigt påfrestande eftersom att alla tre inte har mått så bra, men hon somnade och vi som allihopa till halv elva. Jag satt igång och städade och slet som ett odjur för att hinna klart till ett, klarade de nästan bara dammningen kvar men de fixar jag imorgon, Sen så for vi snabbt in och handlade lite frukt och yoghurt som vi kunde ha med oss till badhuset..

Badade och hade skoj, tills vi skulle åka hem för då kom jag på att jag hade låst in mina nycklar i mitt skåp HIPPi gick ner i receptionen och dem följde med mig och klippte skåpet. Kristina hade fått låna lås av mig, och självklart trodde jag att jag hade dem nycklarna med mig, men den turen hade jag inte och nycklarna var kvar hemma, ja de var bara att be Kristina snällt om hon kunde tänka sig att gå ner till recpetionen och fråga om dem kudne klippa upp hennes skåp, HAhha. Hade sett snyggt ut om jag hade gått ner två ggr och bet om de, aja de löste sig och vi fick tack gå hem!

Man blir verkligen helt slut utav att bada! ja och nu mot kvällen så kom även pappa förbi med lilla syrran dem käkade lite mat med oss och umgicks, nu är de tv somgäller för mig, Hoppas Ottilia somnar så jag och Johannes bara kan ta de lungt och få mysa lite! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback