Gott nytt år

Var igentligen tänkt att jag skulle ha skrivit ett inlägg i går kväll men efter 00.00 så kraschade vårt internet och de gick inte att gå ut på internet. Just nu sitter jag hemma hos mamma. Både Joel och Ottilia sover så då får man passa på att skriva lite.. Igår natt så fick vi lov att åka upp till barnakuten, Ottilia fick inhalera en gång och sen så fick vi åka hem. Så klart så vart de jätte bra och hon somnade på vägen hem. Usch va jag hatar när hon får de svårt att andas, finns liksom inte så mycket man kan göra. Vi gav henne näspray, ångade henne i duschen, badade henne och gav henne frisk luft men de var inget som fungerade..  Men nu mår lilltjejen mycket bättre och febern har släppt.

Igår hade vi de jätte trevligt, först på dagen så åkte jag och Ottilia till Kajsa och umgicks med tejerna, åt lite tacos och snacka en massa strunt :) Sen så åkte vi med Niklas och Johanna ut till oss, för här skulle de firas nyår :)
 Vi gjorde tacos (igen HAHAha, men de gör inget för mig) Sen så gjorde vi en hemskt god efterätt :)
den var också superlätt att göra också, tänkte att jag skulle skriva ut den så andra också kan göra den :)
Sen så satt vi och kolla hockey 5-0 till Sverige!  tyvärr vart de inga blider, för kameran är ju trasig!
Ottilia somnade vi 9 tiden och sov hela natten :)
Tack så mycket Johanna och Niklas för en trevlig kväll :) Måste vi göra om snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja var så trevligt igår =) Det gör vi om snart!! Ni är så bra!! <3

2009-01-01 @ 13:52:34
Postat av: Johanna

Ja var så trevligt igår =) Det gör vi om snart!! Ni är så bra!! <3

2009-01-01 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback