Gnäll, gnäll och gnäll!

Ååh vilken gnällig dag, när jag vaknade i morse trodde jag att dagen skulle bli annorlunda, Ottilia vaknade efter mig och verkade utvilad. Knappast! Vilken gnällig tjej vi har fått, vägrade att sova i sin säng tog mig säkert 40 min innan hon somnade och nu gnäller hon hela tiden. De är inte bara Ottilia som är gnällig i dag utan min kära man också, ååh han kan inte göra någonting för han har så ont i magen man hallå jag då? jag har spytt och har fortfarande ont i magen och de har jag haft sen i fredags, och vem gör allt endå? Jo jag!

Ibland så önskar jag att jag bodde ihop med en tjej, livet skulle vara så mycket enklare då!!


GE MIG STYRKA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback