Fortfarande sjuk.

jag som gnällde så mycket i de förra inlägget över att Ottilia var så gnällig, för ett par timmar sen så fick jag veta varför! först så var det den hel mysiga blöja som man fick ta hand om och sen så ropar Johannes från köket SPYA! Ja lillan spydde upp ungefär allt hon ätit under dagen, så just nu så står vi på ruta nr 1 igen, jag som hade börjat räkna ner på dem 48 timmarna, men de var bara att sluta med de. Tycker synd om henne, fick henne att somna för ca en timme sen och för en stund sen så vaknade hon upp jätte ledsen och ville komma upp, efter bara 5 minuter så brakade de till i blöjan och hela blöjan fylldes, stakare...


De värsta som finns är verkligen när ens barn inte mår nå bra, usch!

Nu vägrar hon att somna, kanske är de dax för en spya till?? bäst jag hjälper till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback