En skön Söndag

Idag har de vart en sån där dag då man har hunnit med en massa saker men endå känt att man har haft en massa tid över. Dagen startade väldigt bra med att jag för en gång skull fick sova ut till 10, Sen så plockade jag lite här hemma och så for vi ut till folkracebannan för att sladda lite, var väl där i en timme och så vill jag fara vidare till mamma, fick jätte dåligtsamvete för Weine ville igentligen att jag skulle stanna och lära mig köra fort, men jag vill hem till min mamma som jag inte har träffat på hela veckan! Vi var där åt, och kolla på Lotta på bråkmakargatan! Mycket trevligt. Sen for vi vidare än en gång till Johannes föräldrar för att jag och Weine skulle planera hur jag ska övningsköra inför uppkörningen dammdammdamm.. 

Vi var där till sju och sen så åkte vi hem, nu så försöker Johannes få Ottilia att somna, så skönt när han lägger henne, de har blivit hans uppgift att lägga henne för natten. Väldigt skönt för mig! Vi gör de mest för att Ottilia äter bättre välling när Johannes ger henne och sen så slipper jag ge henne tutte, vi försöker ju trappa ner på amnigen!

Dagens framsteg:
Ottilia kan nu mera sätta sig upp från liggande :) Weeei!


Imorgon så ska vi  ta bussen till Kristina och Laura :) Ska bli kul!!! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback