En hel dag med min bästa vän!

Idag så har jag haft en hel dag med Lollo, hon kom och hämtade mig vid 12 och vi tog bilen till Erikslund. När vi kom dit så gick vi igenom lite affärer, jag köpte mig en ny fin vår jacka och Lollo en massa kläder, Jag köpte även en Kompressor till Johannes. Äntligen så fick han den!! (den har varit slut) Sen så åkte vi till Nisses för att hitta en inflyttningspresent till Issa och Holger :) Vi vart inte helt nöjda med Erikslund och beslöt oss för att ta bilen ner på stan, Hittade en jättefin present till dem och vi när vi var nere på stan så passade vi på att gå och hälsa på Issa!! Hej hej och sen så for vi hem :)

Vi vart väldigt nöjda över våran present som vi ska ge på Fredag då festen äger rum :) Första gången som vi kommer att lämna bort Ottilia för några timmar. Mamma ska ha henne, sen så åker vi dit och sover hos dem! Få se hur de går men de går säkert galant!!

Imorgon så ska vi åka ner till BVC och få information om tänder och sånt! Sen så ska jag hem till mamma och leka lite med Joel, var över en vecka sen jag träffade dem, Saknar dem jätte mycket!!

Nej nu ska jag ta och läsa lite bloggar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback