Busborgen

Idag har vi vart på busborgen, känns som jag ha vart där hela dagen men vi var väl där i 2½h. riktigt kul :) Synd bara att inte alla kunde komma men de vart iaf tuwa och laura! när vi skulle hem kom vi på att vi hade glömt att ta med filmen som vi hyrde igår, men de var bara att köra hem och hämta den. Igentligen så gjorde de inte så mycket för Ottilia behövde endå sova så de gick ju super att sova i bilen :) Vi åkte in till stan igen och lämnade filmen och sen åkte vi till Coop och köpte lite välling och andra saker som vi behövde, men fan va dyrt allt har blivit, köpte knappt nått men endå så gick de på 300 kr. och så klart så glömde jag blomman i kassan som jag köpt åt Jonny som fyller år i morgon. Aja !

Imorgon så blir det att åka på kalas ggr 3, men som tur är så är alla 3 i samma familj annars så skulle de bli svårt att hinna :) och sen senare mot kvällen så kommer Allihopa och kollar på Hockey!

TACK MALIN! tänkte först ringa BB och kolla eftersom att dem ville att jag skulle jobba där. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

det är bra där :) har också haft hon marie en gång, men de va i början av graviditeten för att ja kom in "akut" haha. så då jobbade inte min bm.

2009-01-02 @ 21:38:37
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Soffan

visst e de bra på busborgen ? synd de e så dyrt när man har 3 barn..

2009-01-03 @ 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback