Busborgen..

Idag så bestämde jag och mamma att vi skulle ta och åka till busborgen, första gången för mamma. HAhha. De har alltid varit jag och leif som har vart där med Joel. De gick jätte bra och Joel busade för fullt, Ottilia mNä nu ska jag ed men hon vart trött och ville mest sitta i knät. Idag känns de som att de har vart mycket för Ottilia, Vi var på busborgen och sen åkte vi hem va hemma i nån timme sen kalas till halv nio. Men hon var hur lycklig som helst när vi var på kalaset, skrattade och hade skoj enda tills vi skulle åka hem, men de gick bra, jag hade gjort i ordning välling så Johannes körde bilen och samtidigt så matade han henne, vilken KARL!

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle ta de lungt men sen så kom jag på att vi ska ju på Kalas i sthlm, Ja så då blir vi borta hela dagen, undra när jag ska hinna städa? Får nog ta och gå upp tidigt imorgon och försöka få något gjort, känns som att de var hundra år sen jag tvättade sist!


Nä nu ska jag ta och lägga upp lite bilder från idag, fick låna syrrans kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback