5-3 till Sverige

igår så åkte jag och ottilia hem till min mamma för att umgås och leka lite med morbror Joel, man märker att nu ska Joel hålla på mer med Ottilia, går så skulle han hålla i henne och bära henne och sen så lekte han doktor på henne. HAhha så jävla söt är han! Synd bara att jag inte har fått min kamera än. Bloggen känns så himla tåkig nu när man inte har några bilder att lägga upp, tur att google finns!
Vid 3 kom Johannes och hämtade upp oss och vi åkte vidare på kalas, där bjöds de på Tacos och fruktsalladen, men jag hoppade över fruktsalladen och åt bara tacos :) Måste ju tänka på vad jag äter, för den som inte vet så har jag skaffat mig en viktblogg http://mammaapappabarn.blogg.se/rebeccasviktnedgang !!


Efter kalaset så bestämde jag och Weine att vi skulle övningsköra, men vi tog oss bara en liten repa för jag behövde åka hem till våra gäster. Gick faktikst jätte bra. Har glömt att säga att jag har bokat teori och uppkörning nu!! Tänker inte säga datumen men de är iaf i Februari! :)  Tillbaka till igår, Johanna, Niklas, Sarah, Linnea och Pernilla kom hit för att umgås och kolla på Hockey! YES SVERIGE VANN!! Alla vara inte lika uppmuntrade på hockeyn (sarah) HAHAHa!


Idag så blir det att åka och köra på folkrace bannan, lära mig att häva en sladd! Ska bli intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback