2:a Tanden

Idag så har vi vart hema hela långa dagen,lika bra var de pga att jag inte har mått så b$ar idag. har känt mig slö och illamående, Nej jag är inte med barn! HAhah.. Natten till idag har vart lagom jobbig, upp och ner, hit och dit och imorse så förstod jag varför! Ottilia har ju fått en till bissing, Tand nr 2!  Just nu försöker Johannes få henne att sova, men hon verkar inte vilja de, eller hon är väldigt väldigt trött men hon verkar ha ont i munnen..


Imorgon då blir de väl att vara hemma.. tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Soffan

hi hi va söt hon ska va me 2 tandisar...hoppas vi ses snart..Saga fyller ju snart..tänkte fira henne söndagen efter hon fyllt , tror de e den 13 eller 14 februari..kram hela dan

2009-01-15 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback