What a day!

Allmänt rörig dag! Är inte så aktvi på bloggen just nu känner att de bara snurrar i mitt huvud mellan ett grinit barn och ett Teoriprov som ska göras. Försöker lägga all min tid just nu på körkortet för nu är de inte långt kvar.

Idag så vart de inte riktigt vad vi hade tänkt oss, de var tänkt att vi skulle ta bussen tillsammans med Kristina upp till öppnaförksolan, men nånstanns mellan att sitta på bussen och hoppas av den, hände de nått...

Fick ett sms av Kristina där de stod "hjälp! du måste hjälpa mig! tror mitt knä är ur led!"  Tänkte efter i några sekunder tills jag fattade att nått var galet, pratade med henne i telefon och hon behövde hjälp med att hoppas av bussen, fattade inte riktigt vad hon menade men jag sprang ner till bussen, där jag tog imot Vagenen och en svimfärdig Kristina! Hon hade råkat gjort något med knät på bussen så hon kunde inte längre stå eller stödja på benet, försökte få henne att sätta sig ner, vi ringde runt och tillsut så beslöt vi oss att hoppa på 19 bussen mot sjukhuset för hon behövde komma till Akuten. bernaldo kom och hjälpte mig med att lasta på en av vagnarna och så for vi till akuten, Satt kristina i en rullstol och så drog jag båda vagnarna..

Jag satt där med henne i väntrummet till kl vart 4 och sen så kom Johannes och hämtade mig och Ottilia, självklart lämnade jag inte henne själv utan bernaldo kom upp till akuten, Jag var med henne i 4 timmar på akuten och de enda vi kunde göra var att vänta, inget hände.. Men pratade med henne nyss, nu har dem iaf undersökt henne och hon har vart på röntgen, hon skulle ringa sen när hon kom hem, hoppas verkligen att de går bra!!! Tänker på dig!

Nu är de dax att sätta igång med pluggandet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback