Trött

Idag har de inte hänt så mycket, bara vart hemma. Nu på kvällen så gick Ottilia och la sig alldels för sent, hon vart jätte arg och jätte ledsen, man märker att Johannes tycker de är jobbigt när hon är ledsen för han blir på så dåligt humör och vem går de då ut på MIG!!

Längtar tills han blir en vuxen människa, just nu måste man tjata på honom för att han ska göra nått, känner mig ibland som en morsa för honom!! Ibland blir jag så trött så jag vill bara skrika!!!

Nej nu ska jag försöka ladda upp bilder till korthuset, så jag få lite kort tills på tisdag för då ska vi göra egna pekböcker på öppna!!


Godnatt på er!!


Kommentarer
Postat av: hio

Din man kanske oroar sigöver att bli arbets lös..han har ju 2 jobb har du skrivit...måste va en super MAN du kanske ska UPPSKATTA.

Hur ska han orka hemma också...Kanske ni behöver lugn å ro..

och du sätta lite värde på honom..livet är att ge å ta..och komunisera med varandra.



2009-02-23 @ 10:52:15
Postat av: nadia!!

Känner igen de där med mamma kännslan på nå vis! tror all män är så fast man vill eller inte! dom blir ALDRIG vuxna hur dom än gör!

2009-02-23 @ 11:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback