Shopping!

Ja och då var snart denna dag slut, känner att jag har hunnit med en hel del !! Har städat här hemma, sen så har jag vart ute och gått med Ottilia och lekt i massor. Kände att jag behövde lite tid för mig själv, så när Johannes kom hem så tog jag bilen, hämtade upp Lollo och så for vi till hälla, handlade lite kläder som jag har tänkt ha mig på Fredag!! Jag och Lollo tog en sväng förbi solstudion för att få lite bränna :) HAhha!

Imorgon så ska jag nog färga håret, behövs verkligen ser ut som jag börjar bli gråå hårig! Har lite beslutsångest om jag ska ha bilen imorgon eller inte, skulle behöva handla och sen vet jag inte om vi ska träffa min mormor imorgon?

Nej nu ska jag kolla vidare på GA sen blir de sängen!!

GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback