Öppnaförskolan

Idag så har vi vart hela dagen på öppnaförskolan, fullfart hela dagen. Träffade på en väldigt trevlig gubbe när jag satt på bussen på väg in till stan, han erbjöd mig att köpa hans hus och en massa annat. HAHha (nej han var inte dement) efter öppnaförskolan så kom Weine och hämtade mig så jag kunde övningsköra lite, känns som att jag har gjort alla västersvängar som går att sväng i västerås, jätte kul när de är en massa trafik! Känns som jag stod mer i kö än att köra.

Imorgon så ska vi ner på stan och träffa Lollo, vi ska köpa Alla hjärtansdags present och en födelsdagspresent till Issa :)


Nej nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen så blir de tv resten av kvällen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback