Onsdag!

Har inte satt min fot utanför dörren idag, fast dagen är inte slut än! Vid 18 tiden så ska jag ut och övningsköra. Igentligen så hade jag och Johannes bestämt att vi skulle åka in och handla mat, men jag orkar inte känner mig helt utmattad. Har igentligen inget sp lust att övningsköra heller, men jag måste för snart så är de dax.

idag så har jag och Ottilia mest suttit på hennes matta så har hon fått lekt, gud va hon grejar och donar. Hon sitter och pratar för sig själv och sen så slår hon lite på grejerna och skäller på dem. Hahha blir så full i skratt, hon har blivit så himla stor på bara dem senaste dagarna, Nu kryper hon mer än aldrig förr, bäst man börjar passa sig! På fredag så ska jag till Herrgärdets vårdcentral och se hur dem jobbar där och ifall jobbet passar mig, efter så blir det att åka till Arosbaby och köpa en grind ner till källaren.


Jag hoppas verkligen att jag får sommarjobet på Herrgärdetsvårdcentral, skulle verkligen vara en bra erfarenhet att jobba där, kan tänka mig att de är ett ganska så kul jobb! Nu vaknar Ottilia...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback