Nervös!

Ojoj, nu börjar jag bli nervös, de pirrar i magen :)

Dagen har vart helt okej, har haft en lite dotter som har krypit till blommerna hela dagen, hon har blivit så fruktansvärt snabb och man hinner inte med så idag så fick jag tag på henne med ett blad i munnen, och blomman är inte de ofarligaste, Känner att just nu hinner man inte med! Vi måste verkligen sätta oss ner och se över "säkerheten" här hemma. Saker som jag vet att vi behöver fixa är:

*Ställa undan alla papperkorgar
*Ge bort våra stora växter som står på golvet
*Sätta upp elskenor
*Köpa grejer som man stoppar i elutagen
*fixa med alla gardiner (så att hon inte drar ner dem)
*fixa dörrspärr på städskåpet
sen finns de väl mer som jag inte kommer på just nu..

Försöker få Ottilia att sova men de är inte de lättaste! Hon har kommit in i nån 7½ månaders trots, inget man gör funkar och hon vill bara göra allt tvärtom! Nej nu måste jag gå och hjälpa Johannes!

GOD NATT  

Kommentarer
Postat av: Johanna

=) jag kan ta hand om blommorna åt er, så får ni tillbaka dem sen =) har inga växter till nya lägenheten =) PUSS <3

2009-02-15 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback