Misslycka!

Ja som ni ser på Rubiken så klarade jag inte uppkörnngen vart väldigt ledsen över de eftersom att felet inte var så stor + att de har aldrig hänt förut när jag har kört så, Men var väl bara för att de är Fredagen den 13! Men men uppkörning snart igen!

Förutom att ha legat i sängen och bölat så har jag vart och hämtat Ottilias nya bilbarnstol, och vart på maxi och handlat!
Vart lite glad iaf när jag hämtade posten och såg att de hade kommit ett paket från Ellos, tänkte lägga upp bilder sen på kläderna och på bilbarnstolen :)

Om 20 minuter så ska jag vara i byggdegården och hjälpa Ylva med Begravningsfika, passar mig utmärkt idag eftersom att jag är lite dyster! :)

Ikväll ska jag äta naturgodis och lite glass, Ja jag tröst äter!! Behöver de!!


hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin Öhman

Sånt som händer, bättre lycka nästa gång, bra kämpat iallafall! Många kramar malin

2009-02-13 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback