Min tur dag !!

Idag verkar de vara min tur dag :) Först så hade jag och Ottilia en toppen förmiddag, sen så klarade jag Teorin! Sedan så ringer dem från Herrgärdets vårdcentral, och dem ville erbjuda mig ett sommarvikariat under 1 Juni till 7 Aug :) Självklart så tackade jag JA! Skönt att ha sommarjobb klart! Jag kommer att jobba 7.45 - 17.00 Måndag till Fredag, Ledig på helgen och rödadagar :) Kommer att tjäna ca: 12700kr efter skatt, helt okej för att vara ny utbildad undersköterska :)

Vilken dag, har fått huvuvärk pga allt tänkande, och alla roliga överaskningar!!

Imorgon så blir det att åka till Öppna förskolan och sen så ska jag övningsköra, för jag har ju den största delen kvar innan körkortet är mitt!!


Hej Svejs på ett tag!



Kommentarer
Postat av: Soffan

sååå jävla mycke grattis till teorin...kram

2009-02-09 @ 20:14:07
Postat av: Farmor o Farfar

Grattis till teorin o jobbet i sommar DU är så duktig Vi älskar dej Puss o Kram

2009-02-09 @ 22:12:38
Postat av: Farmor o Farfar

Grattis till teorin o jobbet Du är så duktig Vi älskar dej Puss o Kram

2009-02-09 @ 22:15:26
Postat av: Malin Öhman

Grattis tjejen! Kram Malin

2009-02-09 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback