Lunch med tjejerna!

Höll på med ett inlägg igår men fick lov att avsluta, Ottilia har vart lagom grinig och Johannes mådde uselt. Igår så gick jag och Ottilia på en eftermiddagspromenad, Väldigt uppfriskande! Hon somnade men direkt som hjulen stannade så vaknade hon, Så typiskt!

Igår var de tänkt att jag skulle ha städat men hann inte rikigt med de, de jag hann var att tvätta två maskiner och plocka undan, men eftersom att jag har en sån snäll man så har han dammsugit idag! :)

Idag har jag vart på stan med mina tjejer, vi tog en lunch på Viavldi och sen så strosade vi runt på standen! Just nu är tvättmaskinen ifullgång och jag håller på att damma, eller ja tog en pause nu! Ikväll blir de bara att ta de lungt och mysa, tror jag ska laga nått gott, helst nyttigt! Idag började jag även med att äta sopper, har  bestämmt att jag ska byta ut frukost och kvällsmålet. Vågar inte byta ut alla mål på en gång, är rädd att jag kommer att få humörsvägningar och bli orkeslös.

Nej nu måste jag sluta, Ottilia är jätte tjurig undra om de är tänderna som bökar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback