Kärlek eller inte?

Ja då var kvällen snart slut, har hunnit med mycket idag bla att övningsköra! Linne, Rg, Sarah och Dennis åkte nyss hem, var här käkade pizza och kollade på film..

Ibland så undrara jag vem jag har gift mig med? Ibland så verkar de svartna för hans ögon och då gör han saker som han ångrar, ni får tolka de som ni vill, tänker inte gå in på några detaljer.. Ni som var här ikväll vet!


Imorgon blir de nya tag och jag ska försöka att gå ut och gå, sen blir det nog att åka hem till mamma och umgås, Ottilia älskar att vara där för då får hon vara med Joel hennes Idol! Hon snappar upp allt han gör, snacka om att Ottilia kommer att bli ett busfrö när hon blir lite större. Ottilia har börjat göra stora framsteg, hon kryper runt och ställer sig upp överallt. Märket nu ikväll att de är dax att plocka bort saker från golvet, hon har haft ner en vas och en stor blomma, snart så är de inte en lugn stund här hemma..


Vet inte riktigt vad som har hänt med min viktblogg, känner mig nere, orkar inte..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback