Hata parkering!

Idag vaknade vi vid 8, hade hittat en bil som vi ville ha så Johannes sprang upp och försökte ringa säljaren, men han svarade inte, tur var väl de för Weine berättade att de var svårt att hitta reservdelar till bilen + att han har fått en negativbild utav den. Aja så vi struntade i den eftersom att Weine har mer kunskaper om bilar än vad vi har! :) Vi bestämde oss för att åka in till folkracebannan så att jag kunde få träna på att parkera, eftersom att de är snart dax för uppkörning och jag är verkligen värdelös på att parkera. Vi svängde förbi Joker för att sälja våran plattskärm, innan vi åkte till folkracebannan, efter en evighetsväntande så kom vi äntligen fram, Pappa och Felicia kom förbi bannan, dem stannade ett tag så jag tog mig en sväng på bannan med lillasyster. :)

Vi var väl där i 4 timmar och jag tränade en hel del på att parkera, vart väldigt arg när jag körde med en 740, jävla volvo att vara stor gick ju fan inte att parkera.. Trodde fan inte att de var lättare att backa in än att köra in, har lärt mig något nytt!! BACKA ALLTID IN PÅ EN PARKERINGSPLATS!!

Nu på kvällen så har jag bara pluggat teori, jävlar var jag har tränat :)

Nu sover Ottilia, så nu ska jag passa på att mysa med karln min!!

Imorgon är de ny vecka och då ska äntligen min kamera vara klar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback