God morgon!

De är alltid härligt att vakna kl 6 på morgonen, eller inte! men man får skylla sig själv när man lägger Ottilia kl 7, man kan ju inte räkna med att hon ska sova till 8 då, Just nu kollar jag på Nyhetsmorgon och min kära lilla älskling sitter och river ner tvätten från tvättstället, alltid lika kul.

Igår när jag kom hem så fick jag höra att Ottilia har börja med ett nytt ljud, Rrrrriii - Hon låter som en telefon :) Idag så ska vi till Öpnnaförskolan, har inte vart där på 2 veckor, ska bli kul att träffa alla, tråkigt bara att Kristina inte kommer men nästa vecka så kör jag dig om jag har fått körkort! Hoppas verkligen att jag får körkortet, bara 3 dagar kvar!

tack alla för era fina komentarer!

Nej nu ska jag ta upp Ottilia som sitter här och gnäller!




Kommentarer
Postat av: sofie

lycka till nu me kortet!!! vi ses på söndag kl 15 hoppas jag...kram

2009-02-10 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback