God morgon!

TJOHEJ PÅ ER ALLA!
Igår så hade jag en toppen dag, en dag som jag har längtat efter! Dagen började med att åka in till stan, Johannes skulle till tandläkaren och sen skulle vi på kalas! Någon gång i mellan tandläkartiden och kalaset så färgade jag håret för 3:e ggn. Men den här gången vart de iaf bra :)

På kalaset bjöds de på smörgåstårta och en massa annat gott! Barnen busade och vi snackade i massor. När klockan närmade sig 17 var de dax att fara vidare för min del, hem till Kajsa och förfesta. tog en snabb förfest och sedan ner på afterworken på BMB. I början vara de en massa människor och mest folk över 40+. Men vi gav inte upp kvällen utan fortsatte att festa. Senare mot 23 tiden vart de mer röj och vi dansade satan! HAHAH

Kvällen slutade med en taxi bil hem till Kungsåra. Tanke you Bella!!
Just nu sitter jag i soffan, är jävligt nöjd över att jag inte vart bakis och känner mig faktiskt ganska fresch!!

Dagen ska spenderas hemma hos mamma, jag och Ottilia ska även sova över, så att pappa kan få sig en killkväll :)


Nej nu ska jag gå och klä på mig och så tror jag att jag ska ta med mig Ottilia ut i de fina vädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback